Szeretnék egyedül lenni,

Nem tudom, hogy mi lesz és mi volt és hogyan tovább.
Ne foglalkozz velem, menj tovább, ezzel segítesz a legtöbbet.
Nem tudom, nem tudom, nem tudom.
De rájöttem egy csomó dologra, hogy anyám adott olyan szeretet amit mindenkinek az anyja kb, de aztán azt hirtelen, de nagyon hirtelen elvette tőlem.
Ezt nem szabadott volna, ez ritkade Ő megvonta tőlem baromi hirtelen és mindíg egy szakadék tátong előttem, ha szeretni akarok.
Ne akarj megmenteni engem, azzal nem segítesz.
Ez olyan szakadék ami ott sincs, csak a lelkemben létezik, de látnom kell a mélységet hogy legyőzzem, ha bárki mellém áll akkor eltűnik.
Ez van, tudom hogy jobban szeretsz mint én saját magamat és ez nagyon fog fájni, de nem mindig van választás.
Minnél előbb elengedsz annál előbb leszel boldogabb, de ne ezt a boldogságot keresd, mert ilyen nincs, ilyet asszem csak gyerekkorába kap az ember, mikor még nem teljeen éber. 
Sajnos  komolyan beszélek.
Én nem vagyok evilágra való vagy pont hogy legevilágibb vagyok, mert baromira értem a világot csak nem merem elhinni.
Hagyom ezt az egészet.
Tudod becsaptalak, de én csak normális akartam lenni, normális életet élni.
Ja meg amúgy szerintem Te valami ideált követtél magadban, sosem kérdeztél a múltamról.pedig abból nagy sok dologra rájöttél volna. 
Megismrhetted volna ki vagyok valójában.
Talán féltél tőle, mit rejt az arc.
Például, hogy 100 nál is több nővel voltam életemben.
És hogy nitrohigítóztam és egyszer majdnem belehaltam.
Meg füveztem ittam, és öltem is, mert meg akartam felelni a nagyszüleimnek és szegény kismacskákat ledobáltam a padlásról és aki túlélte azt angyonvertem téglával.
Egyszer megígértem apámnak hogy írok egy könyvet.
és még egy csomó dolog van... 
amiről sohasem beszéltünk, mert ...
nem jutott rá szó, mert talán nem volt fontos.
De most nem leszek hazug, vagyis de mert ennyi idő alatt nem lehet elmesélni, hogy mi mindent tartottam magamban, ahhoz egy kisseb duzasztó gát kéne.
Ezer dolgot, mert meg akartam felelni neked és családodnak.
Már nem vagyok gyáva, csak gyenge, mindezt a szemedbe mondani.
Zsolti