megy el az élet és én csak bámulom, az üveg mögül ?

akkor most megint mi van...
folyton rá gondolok, sokszor szinte egész nap.
ha az ajtaja mellett megyek el akkor erőltetnem kell hogy ne nézzek oda, és megkönnyebüléseel fog el ha nem látom a helyén,
hogy nézhetem a helyét a cuccait.

Felfigyelek, ha csizma kopogást hallok.

az ajtó résen figyelek, az üveg tükröződéséből látom, csak egy pillantra merek nézni és ott van.
izatott leszekés izagolba hoz a tudat hogy ott van.
és csak bennem vibrál, ez a titok...
hogy én igen én őt..
nem tudom hogy mit, meg hogy mi ez de sok van belőle és nem fogy el.

De most tetszik ?
vagy nem vagy mi van ?
házas vagyok...
és..

tetszik..
de nem tudom mi
van hapsia
csak a logiaki bukfenc talán..
hogy akkor és ott, meg hogy olyan zárkózott mint én és mégis olyan más.

nem tudom ,nem értem mi zajlik bennem de feszít belülről.

 

a házasságom meg megy tönkre..
megy el az élet és én csak bámulom, az üveg mögül ?
Megőrjít...

beszélnem kell vele
elmondani az érzéseimet

vagy nem is tudom..
mi van ha azt mondja hogy menjek a faszba...
semmi..

inkább azt nem tudom, hogy mit akarok tőle..
nem érzem magam késznek, rá hogy bármit is együtt csináljunk.
Kövér vagyok, stb..
De mégis vágyom rá, hiszen olyan szép mint egy porcelán baba..
félek tőle...
félek, hogy nem is tudom, túl szép ő, túl tökéletes hozzám..

Hiányzik a folytatás..
Hiányzik, hogy bántsanak, hogy megalázzanak, hiszen ez volt anno a lényeg..
ebben éltem...
De most már nem kell.

Szeretném folytatni a beszélgetést amit anno elkezdtünk..
és akkor mondjuk belemegy..
mit fogsz vele csinálni ?

Fingod sincs.. mert amikor meg kéne dugni akkor szeretgetni akarod, amikor meg szeretgetni kéne akkor dugni akarsz...

De most is érzem a gyomromban, hogy ott vannnak a lepkék..
Vajon neki is ?
Vagy csak én szerettem bele és én szenvedek ?
Ő ilyen tudatos és keigyensúlyozott, hogy Ő nem ő neki csak a szex azt ennyi kellett volna..
Lehet hogy leszarja az egészet.

Mi történhet, ha odamegyek ?
Mi a legrosszabb?
Elmondja másnap, a fasziának és kitufódik.. BOS... stb..
Zsuzsa megtudja, vállás.. stb....
és az olyan rossz ?
Tehát nem akarsz vállni ?

Akkor mit akarsz ?
A Szandit akarod ?

Nem tudom.. beszélni akarok.. valalkivel és szexelni..
aki nem kurva.. izgalmakat szeretnék, de közben biztonságot is.

És ő erre úgy érzem remek alany lenne, de szinte megközelíthetetlen...

De nem is akarom igazán... nem is akarok boldog lenni mert az túl egyszerűnek tűnik,
ott meg kell bízni valakiben és vállalni kell a felellősséget.

Ott vége a hazugságoknak a kényelmes dolgokanak..

 2017.10.13.